Gadzety reklamowe
Jest wiele funkcji, które spełnia marketing. W kluczowym projekcie jest to w głównej mierze informacja na temat jakości i atrakcyjności sprzedawanego produktu. Jej funkcja jest nakłonienie jak największej ilości kontrahentów do zakupu danego towaru. Reklama ma prawo spełniać także funkcję szkolną. W tym celu respektuje się np. młodziutkich kierowców, którzy prowadzą po alkoholu, jest to przestroga w szeregu przypadków pokazana w dosyć uciążliwy sposób . Wszystko wówczas wpływa na wyobraźnię. Reklama również spełnia funkcję manipulacyjna, to właśnie dzięki jakiej używa się dość perswazyjnych zwrotów, które nakłaniają konsumenta na kupno określonego towaru. Konkursowa funkcja reklamy pokazuje określoną propozycję na zasadzie porównania jej z innymi. Często przy tym nie wymienia się danych towarów z innych korporacji, choć próby te również pozostały złamane. Reklama realizuje funkcję informacyjną. Na przykład informuje o czymś znaczącym, jakimś wydarzeniu, które wkrótce ma nastąpić. Skupić ma to rzesze konsumentów - zobacz Gildan. Niezwykle ciekawie zmontowane są reklamy, jakie poprzedzone są ciekawiącymi zapowiedziami.