Adrian Kolodziej

Nikt nie uwielbia, kiedy film w telewizji nieoczekiwanie zostaje powstrzymany przez blok reklam. Jednak jeszcze znacznie bardziej irytujące bywają reklamy www. To kłopotliwe, w internecie wszelkie chwyty są dozwolone. Bądź nieomal wszystkie… Promocje, które rozpraszają opisującą nas uwagę lub blokują na jakiś czas przeglądarkę, są uznawane za nieetyczne. Ich obecność w powierzchni www jest nadzwyczaj krytykowana, a powiązane strony kiepsko na tym wychodzą. W następstwie tego każda szanująca się korporacja rezygnuje z tego typu praktyk. Denerwująca reklama w Internecie z pewnością nie świadczy o profesjonalizmie, dlatego rozpocznij współpracę ze profesjonalistami - Adrian Kołodziej. Typowym przykładem nieetycznej promocji są okna, które gwałtownie wypełniają cały ekran komputera. Mogą również uciekać przed kursorem myszy, czy też przypominać komunikat o błędzie. Nieraz stosuje się również metodę łączenia z jedną witryną www wielu banerów, porozrzucanych w sieci. Stanowi to poważne nadużycie technologii Flash. To tylko parę propozycji, z których korzystają oszuści. Jakkolwiek znacznie gorszym kłopotem jest piractwo. Niektóre hiperłącza, które przypominają banery, to tak naprawdę programy szpiegowskie. Mogą także spowodować infekowanie komputera wirusem. Tego typu działanie są już pod każdym względem nielegalne. W jaki sposób widać, reklama w sieci może nie tylko drażnić. Bywa także niebezpieczna.